Hohoho,

Leg alvast jullie kerstmuts en mooiste kerstoutfit klaar, want wij nodigen jullie uit op onze kerstmarkt op woensdag 20 december. Vanaf 16u zijn jullie van harte welkom in onze afdeling Gistelse Steenweg.

In onze kerstkraampjes bieden we voor een klein prijsje knutselwerkjes aan van al onze leerlingen. Daarnaast organiseren we een kerstfuif voor de kinderen, zijn er spelletjes en een zoektocht voorzien en kunnen ze zich uitleven op de skeeler-en rolschaatsbaan. Breng dus gerust skeelers of rolschaatsen mee.

Even opwarmen en bijpraten kan in de bar of op de speelplaats. We bieden er braadworsten & frietjes aan en je kan genieten van een glühwein, jenever of warme chocomelk. Nadat de stembanden gesmeerd zijn, kan iedereen komen meezingen met ‘Steen10 Zingt’. Ons kerstkoor zingt voor jullie heel wat bekende kerstklassiekers. Zin in actie? Kom dan in loopkledij en doe mee aan onze warmathon.

Wil je er graag bij zijn? Registreer je dan gratis via deze link voor 15 december:

Webshop

Zo kunnen wij voor iedereen voldoende voorzien. Via de webshop kan je al een spelletjeskaart of drank- en eetkaarten bestellen. Deze worden de week voordien meegegeven.