Wat?
- Gezellige kerstmarkt vanaf 16u.
- zie affiche voor planning activiteiten

Waar?
- Afdeling Gistelse Steenweg
- Ingang Daveluystraat of Gistelse Steenweg via groene poort MAST

Voor een vlotte organisatie:
- Graag gratis registreren via https://shop.stamhoofd.be/kerstmarkt-steen10.
- Drank-en eetbonnen kunnen jullie tot en met zondag 17/12 bestellen via de webshop of ter plaatse aankopen.

Praktisch:
- We raden aan om te voet of met de fiets te komen. Fietsenstalling aan de refter.
- Zin om mee te lopen of te wandelen met de warmathon? Kom in sportieve kledij. We voorzien een parcours 'met hindernissen' rond het veld en de speelplaats van MAST. 1000 rondjes gelopen? Dan verdienen de kinderen een nieuwjaarsreceptie!
- Kinderen die de skeeler-en rolschaatspiste willen testen, mogen uiteraard hun eigen skeelers meebrengen. Wij voorzien een aanbod aan wieltjes zodat iedereen de kans krijgt om deel te nemen.
- Zelfgemaakte knutselwerkjes worden te koop aangeboden op de speelplaats. Knutselwerkjes staan niet op naam maar werden per klas gemaakt.- Alle activiteiten zijn gratis. Enkel de spelletjes in de inkomhal zijn met een betalende spelletjeskaart.

Opbrengst:
- We schenken een deel van de opbrengst aan de Warmste Week en gaan dit op vrijdag 22/12 afgeven.

Hopelijk tot dan!
Schoolteam Steen10