Op zoek naar een nieuwe school? Kom dan zeker eens kennismaken!
Op zaterdag 24 februari, tussen 9u30 en 12u00, nodigen wij nieuwe kleuters en/of nieuwe leerlingen lager en hun ouders uit om een kijkje te nemen in onze school.

We geven een rondleiding en laten je kennis maken met de juffen en meesters.
Via onderstaande link kan je een afspraak maken om op 24 februari langs te komen.

--> Inschrijven voor een bezoekje aan de afdeling Gistelse Steenweg (kleuter en L1/2/3) of Koude Keukenstraat (L4/5/6) kan via: Infodag 24 februari basisschool Steen10 (google.com)

--> Inschrijven voor een rondleiding in Blijmare (enkel kleuter) kan via: Infodag 24 februari basisschool Steen10 - Afdeling Blijmare (google.com)

Wie inschrijft voor de infodag krijgt een kleurrijke affiche thuis waarop je kleuter stickers kan plakken die tonen hoe ons leuke figuurtje STIP naar school zal gaan. Op die manier willen we de kleuters warm maken om op 24 februari op bezoek te komen. Wie alle stickers verzameld heeft, krijgt op de infodag een leuke attentie mee naar huis!

Wisten jullie dat alle Brugse scholen vanaf nu werken met een aanmeldingssysteem? Meer info vinden jullie op www.naarschoolinbrugge.be

Hopelijk mogen we jullie verwelkomen! Misschien tot dan!